« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Donderdag 5 september– Verrassingstocht –

5 september @ 09:30 - 17:00

Donderdag 5 september– Verrassingstocht –
Tja, wat we deze dag gaan doen, houden we natuurlijk als een verrassing. Dagje weg incl.lunch.

Stichting Mee Doen in Purmerend organiseert verschillende activiteiten en evenementen voor bewoners van Purmerend en omgeving, met als doel om sociale inclusie te bevorderen en mensen de kans te geven om deel te nemen aan leuke en verrijkende ervaringen. Een van de populaire activiteiten die door de stichting wordt georganiseerd, is de Verrassingstocht.
Deze tochten zijn speciaal ontworpen om deelnemers een dag vol onverwachte en leuke belevenissen te bieden. De exacte bestemming en activiteiten van de verrassingstocht blijven tot het laatste moment een geheim, waardoor een element van spanning en verrassing wordt toegevoegd. Dit maakt de tocht extra spannend en leuk voor de deelnemers.

Kosten € 26,50

U wordt gehaald en gebracht. De rit gaat door vanaf 5 personen maar vol=vol!

De avond voor vertrek wordt u geïnformeerd over het tijdstip van ophalen.
Ga een keer met ons mee, u zult er geen spijt van hebben.

Meer informatie of uitje boeken Herman Reurts 0299-705544 of Sandra Mulder 06 36 03 56 19
Banknummer : NL92 RABO 0323 1265 45
Ten name van : Stichting Mee-Doen Purmerend